Zacki8


Home About Linkies

INACTIVE 2014-2017
Minggu online, minggu belajar.
Typed on Sunday, December 23, 2012 and get 6 Comments(s)

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

안녕하세요

Selamat Sejahtera.


Heyyy. Zakiah is backk. Back kemana pon Zakiah Taktau. Kahkahkah. Tak sangka pulok bulan 12 ni Zakiah ashik update belogg ajeh. Aihh. Seminggu lagiik bercuti. Bercuti At rumah aje lah Zakiah ni. Membuta je kerja dia. Muahahahhaa.Sayang pulok nak tinggal kan cuti kali ni, tapi Zakiah rindu sekolah maaaa~ Haih. Cuti ni korang mesti ada pergi mana-mana kan? Lain lah Zakiah ni ashik duduk rumah aje. Tidok pergi memano. ;3

Kalau keluar pon, pergi Teluk C aje. HAHAH. Tapi dah tamo pergi Teluk C dahh. Seramm meh, selepas baca surat khabar hari tu. Fuu.. Haha. Zakiah cuti, langsung tak bukak buku wehhh. Beli barang sekolah lagi lah belum.. Katenye beli pada 5 dan 6 Januari 2013 nanti, Buku sekolah taktau beli bile. Hoho. Cuti ni korang ada bukak buku tak?? Ehem. Bukan bukak aje, Ade bace Buku tak? takkan cuti ni bace belog orang jekot?

Mulai esok Zakiah kurang Online dah. Zakiah online untuk kerja-kerja penting aje. Hurmm. Dah tanak buang masa online walaupun tengah bosan. HEHE. So, kerja tengok Runningman terpakse ditangguhkan. Esok Start menghafal kamus. Huwaahuwaahuwaa. T.T 

Kena kuat semangat, jangan jadi macam tahun 2012, harap je Azam2012 "Mahu katamkan Kamus" Ciss. Punye lah tak sampai impian tu. HAHAH. Azam2013 Zakiah, Belajar bersungguh sungguh untuk Capai target PMR. Taknak buat Azam banyak sangat, kang tak tercapai pulok hasrat.

P/s: Tahun Baru, Perangai Baru, Kehidupan Baru, Cikgu Baru, Baju Baru, Kasut Baru, Barang Sekolah Baru, Buku Baru, dan Crush Baru. HAHAHA. tadenye nak berCrushCrush. Taubat Sudah~ Okehbye.
Yang benar,
ℤɑĸiɑʜ ℙʋʀƿɩε 


6 Comments:

Blogger Sya Syahirah said...

fuu semangat gilee.hahah.eden kalau boleh nak hafal jugak tapi entah eden ada temakan semut kod haritu,otak mudah lupa ah :'(

23 December 2012 at 23:57  
Blogger ♡ Risha Lieza ♡ said...

Belajar elok-2..thn dpn PMR. Buat elok-2..U can do it! :D

24 December 2012 at 00:14  
Blogger Nur Atiqah Mohd Zaki said...

study elok2 tahun depan! akak tahun depan nak final exam lak...
heheheeheehe....

24 December 2012 at 00:31  
Blogger -meeSUPERGIRL- said...

pastikan masa study ebih dr masa ngadap belog okay? muehehehe

24 December 2012 at 16:50  
Blogger NUR SABRINA FIRZANAH said...

samalah kita . cuti tak kemana pun . btw belajar elok2 naa . usaha tangga kejayaan .

25 December 2012 at 04:23  
Blogger Puteri Afiqah said...

yeah ! chaiyok2..
gud luck PMR taun dpn..

#saya takde PMR tapi ade PBS.. huhu :)

25 December 2012 at 13:56  

Post a Comment


Hi from me !


Zakiah.19.Malaysia.Islam
Bachelor of Computer Science (Multimedia)
UPM batch 2017/2018

Talk to my chatbox !

[ Guests ]

Wanna throwback ?


Cafe owner !

Created in August 2011
Edited by : ZakiahPurple
Images/Icon : T H E Y
Tutorial : L O V E U
Best view on Google Chrome