EXOZakiah's BLOG



















Home About Linkies Bias Contest

Derma Kasih sayang *HOT!
Derma seikhlas bantuan

Dah lama sangat menyepi..

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

안녕하세요

Selamat Sejahtera.

Haiiiiiiiiiiiiiiiii. Ohsemm nye hari ni. Memenatkan. Buat tataoo jelah. eh eh. Haha. apa yang zakiah merepek pon Zakiah taktaoo. Eh. Haha. Tetiba je Zakiah membebel. Lalaala~ yelakannn. dah lama zakiah hilang kan diri. Aummm. :3 rindu zakiah tak ?? Rindu tak?? Tak rindu letuww. OMG,. *Marah*

Hahaahaha. Sebenarnya, Zakiah taktaoo nak cakap ape dah. idea tade. hhaaa. lupa lupa. Birthday Zakiah dapat banyak hadiah uwww. Hadiah dari Mak angkat pon ade. *Cikgu* Kau ade? Muehehehehehe. Elok elok zakiah Stress Sikit, Dah jadi melampau. Nak tao kenapa?

Sebab Cikgu Macammm Pakse Zakiah capai target Yang cikgu nak untuk bulan tiga ni. OMG. OMG. OMG. Target Zakiah untuk bulan tiga ni. tak silapp. 3A je kot.. Tak ingat lah. Terukkan? Susah doh. Kalau tak. Nama Zakiah dibuang dari Pelajar permata cemerlang (Elit) O.o

Malu kan? Ofcoss lah. Best, Masuk Group Pelajar Elit ni. ade Kelas tambahan Tersendiri. 12 Pelajar Terpilih. So. bila belajar pon tenang je. Tak ramai. HAHA. Tapi tak tao lah keadaan nye macam mana nanti. belum lagi mula kelas nye. ;3

Buzy Habiisss. Nak uruskan tu, nak urus kan ni. Hayoo. Tugas pengawas lagi, Kerja sekolah lagi, ulang kaji lagi, Update belog lagi, Tengok runningman lagi, Tweet lagi. Buat berpuluh2 karangan lagi, ujian lisan lagi, perjumpaan pengawas lagi, kawad PKBM lagi, persatuan sej&geo lagi, hayooo. streesss. *Tiru Gaya Gary*

Apepon Doakan yang terbaik untuk Zakiah eh? :'D

Yang benar,
ℤɑĸiɑʜ ℙʋʀƿɩε 


1 Comments:

Blogger Choi•Minhoヅ™ said...

untungnyee, jeles akak..
pelajar cemerlang taon lepas pun takde special macam korang.. T_T

2 March 2013 at 17:12  

Post a Comment


Hallo !


Zakiah.16.Malaysia.Islam
Are you serious?


Talk to my chatbox !

[ Guests ]

Wanna throwback ?


Cafe owner !

Created in August 2011
Edited by : ZakiahPurple
Images/Icon : I N F I N I T E
Tutorial : E X O K M
Best view on Google Chrome




Copyright © 2011-2014. All right reserved by ZakiahPurple