Zacki8






ZAKIAH



Angan angan mat jenin
posted by ZakiahPurple Friday, November 13, 2015 0 comments

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

안녕하세요

Selamat Sejahtera.

Bismillahirahmanirohim . Hai kawan kawan kesayangan dan bakal somi.  Gatai naa. Haha. Its not melah. Today i got trapped by makcik dekat sekolah tu. Alamak. Bukan haku ponteng. Adumaa. Punca ai hilang fokus ja tadi. Haih. Malas nak cerita bab tu. Sekolah dah habis. Tinggal exam je tak habis habis dengan kelas tambahan berturutan. Mood pon hilang kemana. Sikap dan tauladan nth pergi ke mana. Habis sekolah buat perangai. Tapi tapi. Ai tau pantang larang agama lagi k. Hahahaha. Ni pes taim tau buat hal. Kalau kena panggil esok lusa. I don't know lah what will happen an. Haha. Macam.bukan aku je tadi. Yela. Orang kenal aku. "Coward" atau nama lain "skema" hahahaha. Ikut sangat peraturan.

 Tapi hari ni lain tau ai. Hahahahah. Give me besen, i want to make a rainbow  vomit. Hahaha. Aduma. Sakit plak hati ni bila pikir kan balik. Kena tengking gila. Orang luar dengar . Aku tatau. Macam nak cepat cepat keluar je sekolah ni. Haha. Just forget that. Hm.

Back to story. Back to the main topic or dikenali sebagai title. Haha. K. Haku malas nak study sebab pikir kan lepas exam ni
"Lepas ni, kena berdikari, berdepan dengan ramai orang"
"Dulu bawak duit singgit dua kemana mana, nanti macam mana?"
"Dulu semua suruh mak tanya kan, nanti aku macam mana sorang sorang"
Hmm. Banyak benda aku pikir sampai math ngn agama bertolak tolak nak masuk dalam gawang minda ai yang tak besar. Dan tak kecik. Haha. 5disemberrrrrrrrrrrr2015 ni kan. Hahaha. Mistikk betul tarikh. Haha. Tarikh aku busy. HAHHAA. Tu je nak bagitau. Yelakan. Haku. Plan macam macam. 5dis2015 tu je comfom ada kerja nak kena buat.

Kisah nya gini. Lepas exam. 1dis ingat nak buat pass lah konon nya . Then ikut my father go to singapore. While my father doing his works. So that. I can help clerk at sana. Tolong sikit2 yang boleh dapat money money ke. Hahaha. Tu plan awal.nya. and my mom agree with that. So that .  Takde prob pon. Just nak dapat "jawapan" dari my father tu. Susah. Tade jawapan.
Then. Kerja at singapore .  Bukan sikit gaji atau upah. Duit besar sia. Haha. Ingat nak gi melancong at korea an. Sebab aku tak kesah bab melancong ke korea ni. Sorang sorang pon tak kesah. Itu no hal lah. Pandai aku bawak diri nanti. Aku dah banyak research dah. Tapi tapi tapi tapi. Batal dah niat tu. Aip. Tak batal semua. Postpone seketika. Haha. Ok.

Perancangan yang lain lak. Nak amek lesen 😆😆😆😆😆😆😆 asal nya nak motor dulu. K. Motor dulu. Tapi my mom kata tak pandai. Jangan dulu. So that .  Amek kereta dulu. Insha Allah. Bulan 3 settle. Doakan ya! Haaa. Baru je tulis. My mom ada berita baik. Haa. Ai boleh amek lesen motor. Hahahhaahaha. Booking dulu .  Hape2 kerja dulu k.

Selain itu. Ahaa. Fatin ada imform , kerja at koperasi je. Okey gak an. Malas nak cari lain. Sambil2 tu aktif balik blog. Buat pocket money. Then then then apa lagi nak buat? Haa. Jamuan kelas 5SN. Adumaa. Last year an. Jujur lah eh. Teringat macam 6N. Nanti menyesal tak dapat bergambar dengan classmate .  Hahaha.

Kali ni aku akan pastikannnn! Aku nak selfie ngn dorg. Tapi. Segannnn. Serioes. Hahaha. Dak dak aku lain cite. Beribu dah gambar dalam.laptop ni. Hangg tau. Hahaha. Dak dak chinese, indian and so on. Kalau aku kaya ni. Aku nak buat annual dinner dengan dorang. Hahahhaahaa. Angan je lebih.

Last last. Gambar .


XOXO,
ℤɑĸiɑʜ ℙʋʀƿɩε 

0 Comments:

Post a Comment

inspired by Wanaseoby