Zacki8






ZAKIAH



HIATUS, maybe?
posted by ZakiahPurple Wednesday, June 26, 2019 0 comments

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

안녕하세요

Selamat Sejahtera.


Hello. yeh, im back after one year? Lama bukan tidak mengeluarkan apa apa posting.. Totally malas tahap aku pun taktau nk cakap macam mana. Bila pikir2, lama jugak terbengkalai habis bersepah sawang sawang kehidupan. Currently, aku baru menghabiskan tahun kedua aku di UPM, tak banyak masa di blog, ini mungkin kerana orang jarang dah tak menghabiskan masa diblog sejak wujudnya instagram dll. Ugh, rindu zaman blogwalking, semua tu. 

Setelah lama ku memikirkan hal ini. I decided to close this blog......................

Ugh. Susah. Sebab aku sayang. sebab blog aku minat coding semua. sebab blog aku sambung belajar dalam bidang scomp. Tak tak. haih. aku tak tutup. kut kut lah tiba hari nya nanti aku update lah. tapi nak cari reader macam dulu susah dah. 

Open blog sebab nak main main coding je. kalau ada masa free panjang nanti aku tukar lah baju dia ke apa ke. sian orang boring tengok putih hitam blog sendu aku ni. sakit mata. tak ada keceriaan langsung! 

Kut kut ada suggestion untuk tema blog akan datang? boleh share di komen yeh. thankyou!

ℤɑĸiɑʜ ℙʋʀƿɩε 

0 Comments:

Post a Comment

inspired by Wanaseoby